Werken bij Kloosterboer

Gemotiveerd, talentvol en teamspirit?

Dan zit je goed bij Kloosterboer.



Teamleider customer service

Locatie: Rotterdam Maasvlakte, Zuid Holland, Netherlands
Datum Geplaatst: 29-03-2019
Tijd voor een volgende stap in jouw customer service carriere? Ben jij iemand die overzicht heeft, mensen op hoger niveau tilt en de klant optimale service verleent? Zet je stap bij Kloosterboer als teamleider customer service!
 
Als teamleider customer service ben je verantwoordelijk voor het efficiënt coördineren van alle administratief logistieke en organisatorische activiteiten voor locatie Delta Terminal in Rotterdam Maasvlakte. Voor onze klanten verzorgen wij in-, op- en uitslag van goederen van A merk klanten in de koel- en vriesindustrie. Jij zorgt met je team voor klantinstructies en excellente uitvoering ervan, afstemming met sales en operations is daarbij cruciaal. Samen met de senior en manager customer service zorg je dat er voor de site een tijdige en accurate planning is en stuur je op verbetering in de afstemming hiervan.  Jouw team participeert vanzelfsprekend in verbeter- en klantimplemenatieprojecten
 
Wat ga je doen?
 
Als teamleider customer service:
  • Stuur je de mensen binnen customer service aan en zorg je voor de juiste bezetting
  • Begeleid je overleg in dagstart/weekstart
  • Bewaak je de kwaliteit van de klantcontacten
  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor operations
  • Lever je een tijdige en complete planning voor operations op in samenwerking met de senior
  • Zorg je voor juiste instructies en procedures
  • Stel jij de key-users binnen je team customer service in staat deel te nemen aan implementatie van nieuwe klanten of verbeteringen in de gebruikte systemen
 
Je zorgt voor inzicht in de werkzaamheden van de afdeling customer service, maakt rapportages en zorgt voor continue verbetering binnen de afdeling en naar andere afdelingen, zoals operations en sales. Je rapporteert aan de manager customer service. De afdeling customer service bestaat uit 10 collega’s, met 1 senior.

Wie ben jij?
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met klantcontact
  • Ervaring in leiding geven
  • Vakinhoudelijke kennis ten aanzien van documentafhandeling met betrekking tot in-, op- en uitslag en transport van goederen (nationaal/internationaal)
Je hebt ruime kennis van WMS systemen en hebt een natuurlijk overwicht om zaken voor elkaar te krijgen. Je bent mensgericht en stelt altijd in staat om de klant tevreden te houden. Je staat bekend als iemand met wie het prettig samenwerken is.

Interesse?
Solliciteer direct met het CV en motivatie. Nog vragen? Bel met Catherine Nobels, recruiter, via telefoonnummer 06 2378 4068. Sluitingsdatum is 14 april 2019, de eerste gesprekken vinden plaats in de week van 23 april.
 
Het maken van een online assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
of
this job portal is powered by CATS
Privacy - Website: Elloro